איזור מוכרי עבודות

התחברות למערכת להעלאת עבודות

איזור שותפים

כניסה לתכנית השותפים שלנו

תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    סיכום הקורס תהנהגות צרכנים

    תקציר העבודה

    התנהגות צרכנים ............................................................................................................5
    מושגי יסוד ....................................................................................................................5
    צרכן - ...................................................................................................................5
    מוצר .....................................................................................................................5
    הקנייה ..................................................................................................................5
    פילוח שוק ..............................................................................................................5
    מיצוב המוצר ..........................................................................................................5
    תמהיל השיווק ........................................................................................................5
    אסטרטגיות מיצוב .......................................................................................................6
    מיצוב מתחרים .....................................................................................................6
    מיצוב משתמשים..................................................................................................6
    מיצוב תועלת ........................................................................................................6
    מיצוב קטגוריית מוצר ............................................................................................6
    מיצוב שימוש/יישום ...............................................................................................6
    התנהגות הצרכן במדע בין תחומי ...................................................................................6
    כלכלה ...................................................................................................................6
    פסיכולוגיה .............................................................................................................6
    סוציולוגיה ואנתרופולוגיה...........................................................................................6
    הגישה ההומניסטית .................................................................................................6
    מודל גירוי תגובה STIMULATION - RESPONSeשמשמש לתיאור התנהגות הצרכן ....................6
    מודל כללי של התנהגות הצרכן ......................................................................................7
    גישות במחקר התנהגות הצרכן ......................................................................................7
    פרק 8.......................................................................................................................... 2
    השלב הראשון בהחלטת הקנייה: מודל ההכרה בצורך ........................................................8
    שינויים בתפיסת הפער .............................................................................................8
    מניעי הצרכן ...........................................................................................................9
    .1תהליך ההנעה ..................................................................................................9
    .2התעוררות הצרכים ............................................................................................9
    .3גישות במחקר מניעי הצרכן ................................................................................9
    תפיסת הצרכן.............................................................................................................9
    חשיפה ..................................................................................................................9
    חוק וובר.......................................................................................................9
    קשב .....................................................................................................................9
    פירוש..................................................................................................................11
    פרק שלישי..................................................................................................................12
    פרק - 6הקנייה............................................................................................................27
    סוגי תמריצים ...........................................................................................................27
    מבצע ........................................................................................................ 27
    תלושי הנחה.............................................................................................. 27
    החזר ........................................................................................................ 27
    מתנה........................................................................................................ 27
    פרסים....................................................................................................... 27
    דוגמית ...................................................................................................... 27
    תקופת ניסיון.............................................................................................. 27
    גמול נאמנות.............................................................................................. 27
    ישן כנגד חדש............................................................................................ 27
    בעיה בתמריצים: ...................................................................................................28
    התייחסות לתמריץ שהוא חיזוק שלילי: .......................................................................28
    תחבולות מכירה........................................................................................................28
    מסגור הבחירה .....................................................................................................28
    א. תיאוריית הפרוספקט.......................................................................................28
    ב. תיאוריית המשיכה ..........................................................................................28
    שכנוע בדרכי התרצות ............................................................................................28
    א.דרישה בשלבים: .............................................................................................28
    ב. הדבקת תוויות ...............................................................................................28
    פרק 7........................................................................................................................ 29
    דיסוננס קוגנטיבי .......................................................................................................29
    סיפוק הצרכן ............................................................................................................29
    תיאוריות התבדות .................................................................................................29
    מודל התבדות הציפיות............................................................................... 29
    מודל ההוגנות ............................................................................................ 29
    מודל התבדות הציפיות ...........................................................................................29
    הפער בין הבצוע לציפיות: ....................................................................................31
    .1תיאוריית ההטמעה ..........................................................................31
    .2תיאוריית הניגוד ..............................................................................31
    .2תיאוריית ההטמעה ..........................................................................31
    .3תיאורית הלמידה.............................................................................31
    מודל ההוגנות...........................................................................................................31
    תפיסות ההוגנות ...................................................................................................31
    תגובות הצרכן ..........................................................................................................32
    סיבות המניעות את הצרכן להתלונן ...........................................................................323
    תיאוריית הייחוס (הסבר פסיכולוגי) פרוט ....................................................................32
    3קריטריונים לקביעת האשמה .............................................................................32
    סיבות המניעות את הצרכן להתלונן ........................................................................32
    נאמנות הצרכן ..........................................................................................................33
    פרק – 8חלק א'...........................................................................................................33
    קנייה במעורבות נמוכה ..............................................................................................33
    תרשים זרימה של הפרק ............................................................................................35
    3מוקדי מעורבות הצרכן .........................................................................................36
    פרוט גורמי מעורבות במוצר .....................................................................................36
    תהליך הקנייה במעורבות נמוכה/גבוהה ......................................................................37
    תיאוריות מעורבות נמוכה ........................................................................................37
    .1למידה פסיבית (קרוגמן) ..................................................................................37
    .2עצם החשיפה (זיונס) ......................................................................................37
    .3שיפוט חברתי (שריף והובלנד) ..........................................................................38
    .3הסתברות העיבוד (פטי וקסיופו) ........................................................................38
    .5התניה קלסית (פבלוב) ....................................................................................38
    פרק 8חלק ב'- דרכי שכנוע של תהליך הבחירה ..................................................................31
    דרכים של תהליך בחירה (קיצורי דרך, קנייה אקטיבית) ....................................................31
    היריסטיקות (קיצורי דרך) של החלטות ......................................................................31
    מודלים מפצים (קומפנסטוריים) ................................................................................31
    מודלים לא מפצים (נון קומפנסטורים:) .......................................................................31
    מודלים לא מפצים .....................................................................................................31
    המודל הלקסיקוגרפי...............................................................................................31
    גריעה לפי תכונות: .................................................................................................31
    מודל הקוניונקציה ..................................................................................................31
    מודל הדיסיונקציה: .................................................................................................31
    שימוש בפרוקסי ........................................................................................................31
    ההבדלים בדפוסי קנייה של מעורבות נמוכה ...................................................................31
    אסטרטגיות שיווק של מעורבות נמוכה- מפת 32............................................................ 32
    פרק 9פילוח..............................................................................................................33
    הגדרת פילוח ...........................................................................................................33
    פילוח אפריורי .......................................................................................................33
    .1מאפייני צרכן .................................................................................................33
    .2מאפייני מוצר - תועלות ....................................................................................33
    .3דפוסי התנהגות ............................................................................................35
    פילוח פוסט הוק (אפוסטריורי) ..................................................................................36
    ישנם 6שלבים לזיהוי פלחים טבעיים: ....................................................................36
    אמות מידה לפילוח ................................................................................................36
    .1בחירת הבסיס לפילוח - תפיסת מבנה השוק ........................................................36
    .2בחירת שוקי המטרה - הכדאיות. .......................................................................36
    פרק 11...................................................................................................................... 38
    תרבות מהי? ............................................................................................................38
    תרבות הצרכן בראי הגלובליזציה ..................................................................................38
    ערכי הצרכן ..............................................................................................................38
    ערכים מרכזיים בתרבות האמריקנית .............................................................................39
    ערכים מרכזיים בחברה הישראלית: ..............................................................................39
    חומרנות ..............................................................................................................39
    הצריכה כפעילות סמלית .............................................................................................51
    צריכת מערכות מוצרים ומשמעותן השיווקית: ..................................................................51
    טקסים בהתנהגות הצרכן............................................................................................51
    טקס ...................................................................................................................51
    סוגי הטקסים שקיימים ............................................................................................51
    פרק 11תרבויות משנה והפצת חידושים ...........................................................................52
    תרבויות משנה - הגדרה .............................................................................................52
    סגנון חיים................................................................................................................52
    מודל הפצת חידושים ואימוצם ......................................................................................52
    ההפצה ............................................................................................................. 52
    אימוץ ................................................................................................................ 52
    תהליך ההפצה .........................................................................................................52
    שיווק ויראלי....................................................................................................... 52
    תהליך האימוץ ..........................................................................................................53
    פרק -12אתיקה של צרכנות ...........................................................................................53
    זכויות הצרכן ............................................................................................................53
    דיני הגנת הצרכן בישראל ...........................................................................................53
    התארגנות צרכנים .....................................................................................................53
    קנייה אתית..............................................................................................................53
    שיווק עם מטרה חברתית ........................................................................................53
    הפילנתרופיה ....................................................................................................53

    התנהגות צרכנים

    כללי על הקורס
    איך החברה (פירמה) מסתכלת על הצרכן. נקודת המבט של הפירמה- איך היא
    משפיעה על הצרכנים ועל הקנייה- לפניה, תוך כדי ואחרי. גורמים המשפיעים על
    הצרכן ועוד.
    יש 21יחידות לימוד. לומדים את כל היחידות.
    המבחן עם חומר פתוח- אפשר להכניס את הספרים לבחינה.
    בעבודה עם הספרים- דגלונים, עט, מרקר. חשוב להשתמש באלו.
    צריך להגיש מינימום 3ממנים. לא זזים מתאריך הגשת הממן.
    המבחן בנוי מ- 3חלקים. שאלה ראשונה- חובה, חלק שני- 1מתוך 3שאלות
    פתוחות. חלק שלישי- 1מתוך 3שאלות כן/לא.
    מבוא
    פרקים :2-7עוסקים בקנייה במעורבות גבוהה. קנייה שקולה.
    פרק :8עוסק בקנייה במעורבות נמוכה (מלח, חלב..). קנייה "על הדרך"
    פרקים ( 9-22כרך ג): עוטפים מלמעלה את שני סוגי הקנייה. הם מדברים על
    רמת המקרו, על המאפיינים החברתיים והשפעתם על הצרכן.
    פרק 2
    מושגי יסוד
    אסטרטגיות מיצוב
    המדע הבין תחומי
    מודל גירוי תגובה
    המודל הכללי של התנהגות הצרכן
    מושגי יסוד
    צרכן -
    צרכן סופי- רוכש מוצרים לשימוש אישי או לצרכי בני ביתו, יכול לבצע את כל
    פעולות הרכישה והצריכה בעצמו או להיעזר במסגרת קבוצתית.
    צרכן מוסדי- שרוכש סחורות ושירותים כדי או למכור אותם לאחרים או לעשות
    בהם שימוש נוסף.
    מוצר - כל דבר שאפשר להציע למישהו כדי לספק את הצרכים והרצונות שלו. התפקיד
    שממלא עבורנו הצרכנים.
    תהליך קבלת ההחלטות- מהי מידת המעורבות שלנו:
    מעורבות גבוהה - כשמייחסים חשיבות רבה לתוצאות של הקנייה ולכן יש תהליך...........

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: