מטלת מנחה (ממ"ן) 14
הקורס: – 10408מבוא ללימודי תקשורת
חומר הלימוד למטלה: פרקים 19 ,17,16
מספר השאלות: 2משקל המטלה: 7נקודות
סמסטר: ב 2022מועד אחרון להגשה: 03.06.2022
אורך הממ"ן לא יעלה על 5עמודים מודפסים בגודל אות 12ובמרווח של שורה וחצי
שאלה – 1שאלת רוחב על פרקים שונים (40 נקודות)
במהלך הקורס הכרתם מודלים ותיאוריות בהם הנמענים של התקשורת מתוארים בדרכים שונות.
לפניכם ארבעה מודלים ותיאוריות. עליכם להסביר כיצד מאופיינים הנמענים בכל אחד מהמודלים
והתיאוריות. שימו לב, יש להתמקד בנמענים ואין צורך להציג את המודל או התיאוריה בשלמותם.
- מודל לאסוול
- אסכולת ברמינגהם.
- גישת השימושים והסיפוקים
- תיאורית ספירלת השתיקה
שאלה 2 - פרק (60 נקודות)
בחודש יולי 2022התרחשו, בתוך פחות מיממה אחת, שתי רעידות אדמה בצפון ישראל.
כלי התקשורת דיווחו על רעידות האדמה, על חששותיהם של תושבי האיזור וגם על הביקורת של
מומחים שונים על כך שמדינת ישראל איננה נערכת בצורה ראויה לקראת רעידת אדמה בעוצמה
חזקה, שעלולה להתרחש בעתיד בישראל.
( 20נק') א. הציגו את עיקרי התיאוריה של קביעת סדר היום. על פי התיאוריה, אילו השפעות
יכולות לנבוע מהעלאת רעידות אדמה לראש סדר היום התקשורתי?
( 20נק') ב. הציגו את עיקרי תיאורית הבנית המציאות.
על פי התיאוריה, מה עשויה להיות השפעת העיסוק התקשורתי ברעידות האדמה
על תפיסת המציאות של הנמענים? נמקו את תשובתכם.
( 20נק') ג. היעזרו בסרטון הסיכום של פרק ,19באתר הקורס, והסבירו את ההבדלים
בין השפעות שעשויות להיות לתקשורת בנושא רעידות האדמה, לפי התיאוריה
של קביעת סדר היום לבין ההשפעות לפי התיאוריה של הבניית המציאות.
*יש תשובות לכל השאלות
*הממן בדוק וכולל את הערות המנחה לצורך למידה
אתר סמינריון מהווה פלטפורמה למכירה ולקנייה של עבודות אקדמיות איכותיות בין סטודנטים. באתר תוכלו למצוא עבודות אקדמיות במגוון תחומים ובמגוון סוגים החל מתרגילים דרך סמינריונים ועד עבודות תזה. באתר תוכלו למכור את העבודות שלכם לסטודנטים אחרים ולהרוויח עליהן כסף.