איזור מוכרי עבודות

התחברות למערכת להעלאת עבודות

איזור שותפים

כניסה לתכנית השותפים שלנו

תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    פתרון ממ"ן 14 מבוא ללימודי תקשורת (2022ב') – ציון 95!

    להורדת העבודה
    הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את העבודה במייל

    תקציר העבודה

    מטלת מנחה (ממ"ן) 14
    הקורס: – 10408מבוא ללימודי תקשורת
    חומר הלימוד למטלה: פרקים 19 ,17,16
    מספר השאלות: 2משקל המטלה: 7נקודות
    סמסטר: ב 2022מועד אחרון להגשה: 03.06.2022

    אורך הממ"ן לא יעלה על 5עמודים מודפסים בגודל אות 12ובמרווח של שורה וחצי

    שאלה – 1שאלת רוחב על פרקים שונים (40 נקודות)

    במהלך הקורס הכרתם מודלים ותיאוריות בהם הנמענים של התקשורת מתוארים בדרכים שונות.
    לפניכם ארבעה מודלים ותיאוריות. עליכם להסביר כיצד מאופיינים הנמענים בכל אחד מהמודלים
    והתיאוריות. שימו לב, יש להתמקד בנמענים ואין צורך להציג את המודל או התיאוריה בשלמותם.
    - מודל לאסוול
    - אסכולת ברמינגהם.
    - גישת השימושים והסיפוקים
    - תיאורית ספירלת השתיקה

    שאלה 2 - פרק (60 נקודות)

    בחודש יולי 2022התרחשו, בתוך פחות מיממה אחת, שתי רעידות אדמה בצפון ישראל.
    כלי התקשורת דיווחו על רעידות האדמה, על חששותיהם של תושבי האיזור וגם על הביקורת של
    מומחים שונים על כך שמדינת ישראל איננה נערכת בצורה ראויה לקראת רעידת אדמה בעוצמה
    חזקה, שעלולה להתרחש בעתיד בישראל.
    ( 20נק') א. הציגו את עיקרי התיאוריה של קביעת סדר היום. על פי התיאוריה, אילו השפעות
    יכולות לנבוע מהעלאת רעידות אדמה לראש סדר היום התקשורתי?
    ( 20נק') ב. הציגו את עיקרי תיאורית הבנית המציאות.
    על פי התיאוריה, מה עשויה להיות השפעת העיסוק התקשורתי ברעידות האדמה
    על תפיסת המציאות של הנמענים? נמקו את תשובתכם.
    ( 20נק') ג. היעזרו בסרטון הסיכום של פרק ,19באתר הקורס, והסבירו את ההבדלים
    בין השפעות שעשויות להיות לתקשורת בנושא רעידות האדמה, לפי התיאוריה
    של קביעת סדר היום לבין ההשפעות לפי התיאוריה של הבניית המציאות.

    *יש תשובות לכל השאלות

    *הממן בדוק וכולל את הערות המנחה לצורך למידה

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: