האוניברסיטה הפתוחה
המחלקה למדעי החברה
ניהול הפרסום ( 10344)
מבוא 3
השערת המחקר 4
סקירת ספרות 5
המודלים המופיעים בפרסומות לצעירים והשוואתם 5
סטריאוטיפים המועברים בפרסומות מנקודת מבטם של צעירים 6
הדגם האינטגרלי - שילוב של אופי ויופי יחדיו 9
סיכום 11
ביבליוגרפיה 13
תעשיות הפרסום ההולכות וגדלות מדי שנה הפכו לחלק חשוב בהטמעת מוצר אל קהל צרכניו,ושיטות הפרסום פיתחו את תעשיית הפרסום לצעירים סביב הרעיון והצורך של קניית מוצר שפורסם על ידי הרגשת שייכות לסביבה בעולם של אושר וסיפוק מיידי. שיטות פרסום רבות, ומגוונות, ומתוחכמות יותר עם השנים ומודעותם של אנשי שיווק ופרסום הולכת וגדלה לאוכלוסיות ופלחי קהלים שונים ורבים.
אחד מפלחי השוק החשובים החזקים והגדולים ביותר בעשורים האחרונים הם בני נוער וצעירים. חלקם הארי מתקציבם של משרדי הפרסום הולך לכיוונם של בני נוער וצעירים, בשל המחשבה כי הם נתונים להתרשמות והשפעה גדולים יותר מאשר קהל מבוגרים, יחד עם יכולת צריכה כלכלית, החשובה כמובן לצורך רכישת אותם מוצרים.
בני נוער וצעירים זוכים ליותר עצמאות בימינו בקבלת ההחלטות שלהם, כחלק מתהליך התבגרות בעולם מתקדם ומתפתח משמעותית.פרסום אל פלח זה בוחן בהיבטים רבים בעת קבלת ההחלטות את גישתו כשמפרסמים לצעירים בפלח השוק בגילאים האלו.
פרסום לצעירים ובני נוער מבליט את העצמאות של הנער והנערה, הצעיר או הצעירה, ונותנת להם הרגשה בעת קניית הפרסום של שייכות,עצמאות,חופש ובחירה.
עבודה זו מבקשת לבחון כיצד דוגמנים/דוגמניות המוצגים בפרסומות, שמטרתם להשפיע על קהל הצרכנים הצעיר בעזרת מראה "אטרקטיבי" נתפס מושך ומשכנע הרבה יותר לעומת מראה "ממוצע" ורגיל ואיך דימויים זוהרים מקרבים את הצרכן הצעיר אל המוצר או מרחיקים אותו.
אתר סמינריון מהווה פלטפורמה למכירה ולקנייה של עבודות אקדמיות איכותיות בין סטודנטים. באתר תוכלו למצוא עבודות אקדמיות במגוון תחומים ובמגוון סוגים החל מתרגילים דרך סמינריונים ועד עבודות תזה. באתר תוכלו למכור את העבודות שלכם לסטודנטים אחרים ולהרוויח עליהן כסף.