תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    ממ"ן 11 סוגיות בחינוך מיוחד – ציון 93

    תחום / תואר: ,
    מחיר: 50.00₪
    מספר מילים: 1160
    סוג הקובץ: docx
    שנת הגשה: 2018
    שם המוסד האקדמי: האוניברסיטה הפתוחה
    סוג העבודה: ממ"ן (מטלת מנחה)
    להורדת העבודה
    הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את העבודה במייל

    תקציר העבודה

    מטלת מנחה (ממ"ן) 11
    הקורס: – 10139סוגיות בחינוך המיוחד
    חומר הלימוד למטלה: יחידה 1
    מספר השאלות: 4משקל המטלה: 8נקודות
    סמסטר א 2019מועד אחרון להגשה: 9.11.2018

    שאלה 1 30 נקודות ( 10נקודות לכל סעיף.)
    לפניכם הטענה: "המטרות של החינוך המיוחד והחינוך הרגיל זהות, רק הדרך להשיג אותן
    שונה"
    א. ציינו האם טענה זו נכונה לדעתכם תוך הנמקה.
    ב. האם ניתן לדעתכם לוותר על מערכת החינוך המיוחד ולקיים מערכת חינוך אחת
    לכולם? ענו תוך הנמקה.
    ג. הציגו 3הבדלים בין החינוך המיוחד לחינוך הרגיל.

    שאלה 2 (30 נקודות) ( 10נקודות לכל סעיף.)
    א. מה ההבדל בין ועדת השמה לועדת שילוב?
    ב. איזו ועדה תערך עבור ילד שמעוניינים שילמד בכיתה מיוחדת בבית ספר רגיל? נמקו
    תשובתכם.
    ג. מה מקומם של ההורים בועדות אלו? (התייחסו הן להורי הילד והן לנציג הורים.)

    שאלה 3 (20 נקודות)
    כיצד סייעו החוק והוועדה הנזכרים לפניכם לקידום מעמדם של ילדים עם צרכים מיוחדים:
    חוק החינוך המיוחד ( 1988הציגו לפחות 3חידושים שלו).
    וועדת מרגלית, 1997

    שאלה 4 (20 נקודות) ( 10נקודות לכל סעיף.)
    א. מה ההבדל המהותי בין עיקרון הנורמליזציה לעיקרון איכות חיים?
    ב. בחרו את אחד מעקרונות עבודה אלו והסבירו כיצד ניתן ליישם אותו על אחת
    מאוכלוסיות היעד שהוצגו ביחידה .

    הממן בדוק וכולל את הערות המנחה לצורך למידה

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: