בתרגיל זה ננתח את מאמרם של Daniel Kreiss ו-Shannon C. Mcgregor, שתיעדו ובחנו את הקשר בין חברות טכנולוגיה בארה"ב ובין עיצוב התקשורת או קמפיינים פוליטיים במסגרת מסע הבחירות בארה"ב במהלך 2016.
הטענה המרכזית במאמר היא שחברות טכנולוגיות כמו מייקרוסופט, פייסבוק, טוויטר וגוגל משמשות כמתווכות אקטיביות בתהליכים הפוליטיים בבחירות בארה"ב, כמו כן מתוארות מערכות היחסים הקיימות בין התקשורת לפוליטיקאים. החברות הטכנולוגיות עושות שימוש בפוליטיקה אלקטורלית בעזרת ראיונות עם עובדי החברות ובתצפיות מהשטח לאורך כל קמפיין הבחירות כשהמוטיבציה שלהן לעבוד בפוליטיקה מגיעה ממניעים של הכנסות מפרסום, שיווק ובנייה של מערכות יחסים באמצעות שירותי הלובינג שלהן. התפקידים המשמעותיים שחברות הטכנולוגיה והמדיה החברתית ממלאות בתהליך , באמצעות תשומת הלב התקשורתית והציבורית שהן משיגות באמצעות הקמפיין אותו הן משווקות עוזר להן גם למנף את הישגיהן המקצועיים ולמקסם את הרווחים שלהם.
אתר סמינריון מהווה פלטפורמה למכירה ולקנייה של עבודות אקדמיות איכותיות בין סטודנטים. באתר תוכלו למצוא עבודות אקדמיות במגוון תחומים ובמגוון סוגים החל מתרגילים דרך סמינריונים ועד עבודות תזה. באתר תוכלו למכור את העבודות שלכם לסטודנטים אחרים ולהרוויח עליהן כסף.