איזור מוכרי עבודות

התחברות למערכת להעלאת עבודות

איזור שותפים

כניסה לתכנית השותפים שלנו

תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    עבודה בקורס: ערכים במציאות משתנה

    תקציר העבודה

    בית הספר לחינוך
    המסלול האקדמי המכללה למינהל
    עבודת קורס ערכים במציאות משתנה
    תאריך הגשה: עד לתאריך 25.1.21
    הנחיות לעבודה

    קראו את המאמר של עמית ורשיצקי ("קידוש ההשכלה הטכנולוגית הפך אותנו לבורים)" וענו על השאלות הבאות: **המאמר מצורף בקובץ התשובות**
    .1הציגו את הטענה של כותב המאמר – עמית ורשיצקי. בססו את תשובתכם מתוך המאמר והדגימו ( 10נק)

    .2הסבירו כיצד גלובליזציה יוצרת אתגרים בחינוך לערכים בהתייחס לשני המאמרים הבאים שלמדנו בקורס ( 20נקודות):
    ✓ גרינפילד, שיבי (2015). הפרטת האדם: עלויות לא מדידות. בתוך: י'. גל-נור, א'. פז-פוקס, נ'. ציון. מדיניות ההפרטה בישראל: אחריות המדינה והגבולות בין הציבורי לפרטי. ירושלים: ון-ליר ותל אביב: הקיבוץ המאוחד.
    ✓ רם, אורי (1999). בין הנשק והמשק: ישראל בעידן העולמקומי. סוציולוגיה ישראלית .99-109

    .3כיצד נמרוד אלוני ומרתה נוסבאום יגיבו לטיעוניו של ורשיצקי? נמקו תשובתכם באמצעות המאמרים ( 20 נקודות):
    ✓ אלוני, נמרוד (2013). פוליטיקה הומניסטית והחינוך לתרבות דמוקרטית. בתוך: דן אבנון (עורך). חינוך אזרחי בישראל. תל אביב, עם עובד: 307-327
    ✓ מרתה נוסבאום (2017). לא למטרות רווח. פרק 2, חינוך למטרות רווח, חינוך לדמוקרטיה, 32-21. תל אביב: הקיבוץ המאוחד

    4. נוסף על האתגרים שיצרה הגלובליזציה, גם פוסט מודרניזם מציב אתגרים בחינוך לערכים. הסבירו כיצד משליכים מאפייני הפוסט מודרניזם על חינוך לערכים באמצעות שני המאמרים הבאים ( 20נקודות)
    ✓ יוסיפון, מרגלית ושמידע מרים. (2006). לקראת פרדיגמה חינוכית חדשה בחינוך הישראלי בעידן הפוסט מודרני. תל אביב: המרכז לטכנולוגיה חינוכית. עמ 12-16 ; 29-19
    ✓ למפרט, חן. (2013). "אובדן הערך". בתוך: ילדים חסרי ערך. (עמ 117-133). מכון מופת.
    *איכות כתיבה אקדמית והפניה למקורות – 10 נקודות

    **יש תשובות לכל השאלות**

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: