תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    כיצד הלמידה מרחוק בסביבה מקוונת מושפעת מהפרעות קשב וריכוז?

    תחום / תואר:
    מחיר: 300.00₪
    מספר מילים: 4781
    מספר מקורות: 14
    סוג הקובץ: docx
    שנת הגשה: 2019
    סוג העבודה: עבודה סמינריונית
    להורדת העבודה
    הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את העבודה במייל

    תקציר העבודה

    כיצד הלמידה מרחוק בסביבה מקוונת מושפעת מהפרעות קשב וריכוז?


    תוכן עניינים
    1. מבוא 3
    2. סקירת ספרות 4
    2.1. למידה מתוקשבת - הגדרות 4
    2.1.1. למידה שיתופית 6
    2.2. הפרעות קשב וריכוז 7
    2.3. למידה מתוקשבת והפרעות קשב וריכוז 7
    3. מתודולוגיה 9
    3.1. שיטת המחקר 9
    3.2. הבלוג 9
    3.3. שאלת המחקר 9
    4. ממצאים 10
    4.1. היבטים החיוביים בסביבת הלמידה המתוקשבת 10
    4.1.1. תמיכה ושיתוף פעולה 10
    4.1.2. היבטים טכניים מסייעים 12
    4.2. קשיים ומגבלות 13
    4.2.1. בעיות בארגון 13
    4.2.2. בעיות טכניות 14
    4.2.3. בעיות מוטיבציה 15
    4.2.4. קשיים נוספים 16
    5. דיון וסיכום 18
    6. ביבליוגרפיה 21


    1. מבוא
    מחשבים, המצויים כיום בכל בית, הפכו לכלי למידה לכל דבר עקב ההתפתחויות הטכנולוגיות של העשורים האחרונים (Garrison, 2011). בין היתר נעשה כיום שימוש הולך וגובר בלמידה מתוקשבת - שילוב של למידה מבוססת רשת והוראה מבוססת טכנולוגיה (Garrison & Anderson, 2013). עבודה זו תבחן כיצד מושפעת איכות הלמידה באמצעות סביבות עבודה מתוקשבות מהפרעות קשב וריכוז בקרב התלמידים.
    עבור יחידים ומוסדות כאחד, ללמידה המתוקשבת יש יתרונות רבים שהופכים אותה לאופציה אטרקטיבית, וכן יש לה השפעות ממשיות על תהליך הלימוד (Garrison, 2011). חשיבותה עשויה להיות רבה אף יותר עבור אנשים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז (Polanczyk & Rohde, 2007).
    העבודה הנוכחית תעסוק בשאלה: כיצד משפיעה הפרעת קשב על הלמידה בסביבות הוראה מתקדמות? על שאלה זו אנסה לענות באמצעות ניתוח תכני בלוג שנכתב במהלך הקורס בו התבקשנו לרשום את החוויות שלנו מהקורס ומתהליך הלמידה. כסטודנט וכאיש חינוך לעתיד וכאדם שסובל מהפרעות קשב ולמידה לנושא זה חשיבות ועניין רב בעיני. מחקר בנושא לימוד באמצעות סביבות עבודה מתוקשבת בקרב הסובלים מהפרעת קשב וריכוז יכול לתרום תרומה משמעותית לאנשים רבים בשלבים שונים של חייהם. ומשום שההשפעות של הפרעת הקשב והריכוז על הפרט עשויות להימשך לאורך כל החיים (Kooij et al., 2018), למחקר זה חשיבות יתרה.

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: