מטלה בשיווק: ניתוח המדיה החברתית של חברת שופרסל
ענו על כל השאלות **יש תשובות לכל השאלות**
1. באילו זירות מדיה חברתית המותג פועל?
2. כמה חברים/עוקבים /מנויים יש לו בכל זירה?
3. מהי אסטרטגיית התוכן של המותג בכל זירה? באילו סוגי תוכן הוא משתמש?
4. מהי תדירות פרסום התכנים בכל זירה?
5. באילו פורמטים של תוכן המותג משתמש בכל זירה?
6. לאילו מיקרו-סגמנטים מנסה המותג לפנות בכל זירה?
7. מהי רמת ההיענות והמעורבות של הגולשים? על אילו תכנים בעיקר?
8. האם נותנים מענה לפניות ושאלות גולשים? תוך כמה זמן? מה אופי המענה?
9. האם יש תקשורת בין הזירות הדיגיטליות של המותג? האם מנסים להפנות גולשים מזירה לזירה?
10. האם קיימת הנעה לפעולה ברורה בכל זירה? לאילו מטרות?
11. האם קיים פרסום ממומן במדיה החברתית? באילו פלטפורמות? באילו נושאים הפרסום הממומן?