איזור מוכרי עבודות

התחברות למערכת להעלאת עבודות

איזור שותפים

כניסה לתכנית השותפים שלנו

תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    השפה הקלאסית בארכיטקטורה של אוגוסט פרה

    להורדת העבודה
    הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את העבודה במייל

    תקציר העבודה

    השפה הקלאסית בארכיטקטורה של אוגוסט פרה


    תוכן עניינים
    מבוא 3
    אוגוסט פרה 4
    הבטון המזוין 4
    טענות 5
    מעבודותיו של פרה 7
    1. בית מגורים – פרנקלין 1903 7
    2. תיאטרון שאנז ליזה 8
    3. נוטרדאם 9
    רפלקציה וסיכום 10
    ביבליוגרפיה 11


    מבוא
    המסורת הצרפתית נבנתה על ההתכתבות בין הכללים הקלסיים לפרקטיקה הבניה. ודרך התכתבות זו הפכה מסורת זו לאוטומטית. אוגוסט פרה, שגדל והתחנך בתוך מסורת זו נמשך באופן טבעי להגדרת שלד מוחשי כזו שתופיע חיצונית על המבנה. משום כך, הרצון שלו בסימטריה וההמשכיות של הסדרים הארכיטקטוניים. הוא כנראה חשב שגילה את המערכת הטובה ביותר לעבודות מסורתיות, מכיוון שאחדות האלמנטים שלו הייתה אמתית ולא רק "נראית" כמו בסדרים הקלאסיים. האמונה של פרה באוניברסאליות של כללי הארכיטקטורה, אומנם לא מבוססת בעינינו, אינה יכולה להיחשב כגחמה אדריכלית, ויש לשים אותה בקונטקסט ההיסטורי שלה.
    האחידות במסורת הקלאסית מוערכת לפי 3 אספקטים למוסר:
    1. הקלסיציזם של צורות – מסורת קלאסית שמתבססת על צורות פרטים עיצוביים תכלות יותר על קומפוזיציה. עולם הצורות העולם החושני שמעצבים אותם ביד ולא בשכל יסודי חושני.
    2. הקלסיציזם התיאורטי – זה לא מבוסס על צורות הוא מבוסס על עקרונות מופשטים שבאים מהשיח התיאורטי. מתבסס על עקרונות של אפלטון ואריסטו. אפלטון הוא בא עם הפילוסופיה האידאליזם עוסק בקומפוזיציה בגיאומטריה הרבה פעמי זה נושא על הנייר. הקלסיציזם התיאורטי עולם עשיר ויש בו מאד סמלים ושונה לגמרה מהצורני.
    3. הקלסיציזם של הספרות עוסק באווירה שמגיעה אלנו דרך הספרות העתיקה עולם התחושות הסביבה של העולם העתיק זה קונוטציה של עולם הספרות.

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: