תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    ממ"ן 11 בקורס: תכנון לימודים, הוראה והערכה – ציון 93

    תחום / תואר:
    מחיר: 100.00₪
    מספר מילים: 1166
    סוג הקובץ: docx
    שנת הגשה: 2018
    שם המוסד האקדמי: האוניברסיטה הפתוחה
    סוג העבודה: ממ"ן (מטלת מנחה)
    להורדת העבודה
    הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את העבודה במייל

    תקציר העבודה

    מנחה (ממ"ן) 11
    הקורס: 10106 - תכנון לימודים, הוראה והערכה
    חומר הלימוד למטלה: יחידה 1
    משקל המטלה: 8 נקודות
    מספר השאלות: 3
    מועד אחרון להגשה: 30.10.17
    סמסטר: 2018א'

    שאלה 1 (30 נקודות)
    כבר בימי קדם עסקו בשאלות: "מה ללמד," "איך ללמד" וכיצד לארגן את תוכני הלימוד.
    עם זאת העיסוק בתכנון שיטתי של תכניות לימודים כעיסוק, הוא פרי התפתחות חדש יחסית.
    א. הסבירו את הרקע לצמיחת התאוריה של תכנון לימודים.
    ב. הסבירו את המונח "קוריקולום" במובנו הצר ובמובנו הרחב יותר. מהם ההבדלים?

    שאלה 1 (30 נקודות)
    הציגו את התאוריה הביהביוריסטית (ההתנהגותית.) וציינו שני מושגים הלקוחים מתאוריה זו.
    מהי ההשפעה של תאוריה זו על התחום של תכניות לימודים? הסבירו.

    שאלה 3 (40 נקודות)
    התפוצצות המידע מעמידה אתגרים גדולים בפני האחראים על קביעת התכנים של תכניות לימודים ועל ארגון נכון של הידע.
    קימות שלש גישות מרכזיות לארגון תכניות לימודים :
    א. הציגו את שלוש הגישות והסבירו את ההבדלים ביניהן.
    ב. הסבירו את המושגים – מבנה סובסטנטיבי ומבנה סינטקטי.

    ~כולל תשובות לכל השאלות~
    ~הממן בדוק וכולל את הערות המנחה לצורך למידה~

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: