תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    ממ"ן 12 בקורס: תכנון לימודים, הוראה והערכה – ציון 95

    תחום / תואר:
    מחיר: 100.00₪
    מספר מילים: 1223
    סוג הקובץ: docx
    שנת הגשה: 2018
    שם המוסד האקדמי: האוניברסיטה הפתוחה
    סוג העבודה: ממ"ן (מטלת מנחה)
    להורדת העבודה
    הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את העבודה במייל

    תקציר העבודה

    מטלת מנחה (ממ"ן) 12
    הקורס: 10106 - תכנון לימודים, הוראה והערכה
    חומר הלימוד למטלה: יחידות 2,3
    משקל המטלה 7 נקודות
    מספר השאלות: : 3
    מועד אחרון להגשה 20.11.17
    סמסטר: 2018א'

    שאלה 1 (40 נקודות)
    הסבירו את הגישה המרכוזית לתכנון תכניות לימודים לעומת הגישה הביזורית לתכנון תכניות
    לימודים. מהם היתרונות והחסרונות של כל גישה?
    באילו מקרים תעדיפו להשתמש בכל גישה?

    שאלה 2 (30 נקודות)
    על פי המודל של טיילר ישנם שלושה מקורות שיש להביא בחשבון בעת תהליך קבלת החלטות על
    מטרות של תכנית לימודים: צורכי החברה, צורכי הלומד ומבנה המקצוע הלימודי.
    א. הסבירו מהם צורכי החברה ומהם צורכי הלומד, וכיצד הם משפיעים על ניסוח מטרות.
    ב. מהו התפקיד של הפילוסופיה החינוכית והפסיכולוגיה החינוכית במודל של טיילר?

    שאלה 3 (30 נקודות)
    מהם שיקולים קוריקולאריים בתכנון תכניות לימודים? הסבירו את המושג ופרטו את המאפיינים שיש לקחת אותם בחשבון כשמתכננים תכנית לימודים.

    ~כולל תשובות לכל השאלות~
    ~הממן בדוק וכולל את הערות המנחה לצורך למידה~

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: