תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    ממ"ן 14 תכנון לימודים הוראה והערכה, ציון 100

    תחום / תואר:
    מחיר: 64.00₪
    מספר מילים: 2613
    סוג הקובץ: docx
    שנת הגשה: 2019
    שם המוסד האקדמי: האוניברסיטה הפתוחה
    סוג העבודה: ממ"ן (מטלת מנחה)
    להורדת העבודה
    הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את העבודה במייל

    תקציר העבודה

    מטלת מנחה (ממ"ן) 14
    הקורס: – 10106תכנון לימודים, הוראה והערכה
    חומר הלימוד למטלה: יחידות 7 ,6
    מספר השאלות: 3משקל המטלה: 7נקודות
    סמסטר: ג 2019מועד אחרון להגשה: 9.9.2019

    שאלה 1 (40 נקודות)
    א. מהו תפקיד הערכה במודל של טיילר ואילו מרכיבים יש לבדוק במודל זה? הסבירו.
    ב. הציגו את הגישה של סטפלבים (מודל ה- )CIPPלהערכת תכנית לימודים. אילו סוגי מידע
    צריך לאסוף על פי מודל זה?
    ג. מהו תפקיד הערכה (מסכמת או מעצבת) בכל אחד מהמודלים שהצגתם בסעיפים א ו-ב? נמקו

    שאלה 2 (30 נקודות)
    א. הציגו והסבירו את שני סוגי ההערכה של תכניות לימודים.
    ב. מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד משני הדמויות של המעריך של תכניות לימודים?
    ג. מה מקומו של המורה בתהליך הערכת תכנית לימודים?

    שאלה 3 (30 נקודות)
    כלי הערכה הם האמצעים שבעזרתם אוספים נתונים על מנת להשיג תוצאות וממצאים.
    א. הציגו שני כלי הערכה מסורתיים ושני כלי הערכה חלופיים.
    ב. מהם היתרונות והחסרונות של כל כלי הערכה?

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: