על פי קוטלר והורניק (2012) ישנם שמונה מצבי ביקוש:
1. ביקוש שלילי.
2. ביקוש לא קיים.
3. ביקוש סמוי-נסתר.
4. ביקוש חסר.
5. ביקוש מלא.
6. ביקוש עודף.
7. ביקוש בלתי סדיר.
8. ביקוש בלתי רצוי.
עבור כל אחד ממצבי הביקוש:
1. תארו בקצרה דוגמא מחיי בית הספר.
2. ציינו את שם האסטרטגיה אותה תבחרו במקרה שתארתם, תארו אילו פעולות שיווקיות הייתם נוקטים על מנת לתת פתרון למצב ביקוש זה, והסבירו מדוע נבחרה אסטרטגיה זו.
אתר סמינריון מהווה פלטפורמה למכירה ולקנייה של עבודות אקדמיות איכותיות בין סטודנטים. באתר תוכלו למצוא עבודות אקדמיות במגוון תחומים ובמגוון סוגים החל מתרגילים דרך סמינריונים ועד עבודות תזה. באתר תוכלו למכור את העבודות שלכם לסטודנטים אחרים ולהרוויח עליהן כסף.