איזור מוכרי עבודות

התחברות למערכת להעלאת עבודות

איזור שותפים

כניסה לתכנית השותפים שלנו

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    סיכום המאמר: מנהיגות בית ספרית מגיבת-תרבות: סינתזה של הספרות (Khalifa et al., 2016)

    תקציר העבודה

    מנהיגות בית ספרית מגיבת-תרבות: סינתזה של הספרות
    Khalifa et al., 2016

    מאמר זה מתמקד במנהיגות בית ספרית מגיבת תרבות (CRSL - Culturally Responsive School Leadership), שהיא למעשה מסגרת חינוכית התומכת ביצירת סביבה מכלילה (inclusive) ושיפור חווית הלמידה עבור תלמידים ומשפחות מרקעים תרבותיים שונים ומגוונים. המחברים מסבירים תחילה למה הם מתכוונים כאשר הם משתמשים במונח CRSL. לאחר מכן עורכים המחברים סקירת ספרות של מחקרים הקשורים למונח. בשלב הבא מסבירים המחברים את המתודולוגיה ששימשה לניתוח סקירת הספרות ומתארים את היסודות של CRSL.

    הגדרות, מתודולוגיה, טרמינולוגיה ומסגרת של מנהיגות מנחה
    המחברים מסבירים כי מאמר זה מתמקד דווקא בהתנהגויות של מנהלי בית ספר הקשורות ל-CRSL ומדגיש פרקטיקות ופעולות המשפיעות על סביבת בית הספר, על יעילות המורים או על הישגי התלמידים. לדברי המחברים, סקירת הספרות שערכו מראה כי מנהיגות מגיבה תרבותית משפיעה על הסביבה החינוכית הנתונה תוך שהיא מתייחסת לצרכים התרבותיים של התלמידים, ההורים והמורים. מנהיגים מגיבים תרבותית יוצרים, שומרים ומפתחים קשרים עם חברי הקהילה בה הם פועלים. מנהיגים כאלה גם מקדמים תכניות התפתחות מקצועיות על מנת להבטיח שמוריהם ועובדיהם, ותכנית הלימודים, מגיבים ללא הרף לתלמידים מאוכלוסיות מיעוט.
    ...

    חיפוש מתקדם


    חפש ב:

      

    דילוג לתוכן