1. קראו את המאמר הבא
Ortega, L (2013) SLA for the 21st Century: Disciplinary Progress, Transdisciplinary Relevance, and the Bi/multilingual Turn
א. כתבו סיכום קצר על מה שהבנתם מהמאמר. אל תשתמשו בתקציר המאמר, אלא כתבו במילים שלכם כיצד הבנתם אותו. שימו לב שאתם מתייחסים גם לרלבנטיות הטרנסדיסיפלינרית והסבירו אותה. (כחצי עמוד)
ב. כיצד מתקשר המאמר לנושאים שנלמדו בקורס? בחרו 3 נקודות, תנו להן כותרת והסבירו ב 3 משפטים את הקשר בין המאמר לכותרת שבחרתם. ניתן להתייחס לנושאים בציר האורך והרוחב. (כחצי עמוד)
ג. המאמר הנוכחי מהווה מעין סיכום ביניים ו"חשבון נפש" של תחום המחקר של רכישת שפות נוספות. הוא סוקר את המצב עד כה ומצביע על בעיות בחקר התחום. בנוסף, מציע הכותב דרך חדשה לעסוק בו. הסבירו נקודות אלה באופן ברור רחב ועמוק על סמך כל המאמרים שקראתם והוצגו (כעמוד)
ד. האם המאמר חידש או שינה לכם את נקודת המבט על התחום בהשוואה לאופן שבו חשבתם על הדברים במהלך הקורס? או שהוא מהווה המשך ישיר לאותן גישות? הציגו בצורה ברורה את עמדתכם ותמכו את הטיעון בהסברים ודוגמאות. (כחצי עמוד)
2. בחרו אחד מנושאי ציר הרוחב המפורטים בסילבוס הקורס. הסבירו כיצד הוא משתלב עם הנושאים השונים של ציר האורך שנידונו בקורס וכן עם המאמרים שהוצגו. הראו כיצד הוא עובר לרוחבם.
( כעמוד)
3. נבחרתם להיות יועצים של האגף לחינוך לשוני במשרד החינוך כדי להמליץ על שינויים בתחום הוראת שפות נוספות. על סמך הידע שצברתם בקורס, כתבו מסמך הצעה המפרט עקרונות מנחים. התייחסו להיבטים רבים ככל הניתן והסבירו כל מה שצריך לקחת בחשבון. (כעמוד)
יש תשובות לכל השאלות
אתר סמינריון מהווה פלטפורמה למכירה ולקנייה של עבודות אקדמיות איכותיות בין סטודנטים. באתר תוכלו למצוא עבודות אקדמיות במגוון תחומים ובמגוון סוגים החל מתרגילים דרך סמינריונים ועד עבודות תזה. באתר תוכלו למכור את העבודות שלכם לסטודנטים אחרים ולהרוויח עליהן כסף.