ניתוח התנהגות הצרכן במקרה של רמת מעורבות גבוהה: רכישת מטבח
תוכן עניינים
מבוא 2
הצגת המוצר 2
היחידה הצרכנית המחליטה 4
רמת המעורבות של הצרכן 5
ניתוח על פי מודל ASSAEL 6
תהליך ההכרה בצורך של הצרכן 7
הצורך שעליו עונה המוצר 8
תהליך התפיסה (חוק וובר) 9
תהליך זיכרון לטווח קצר/ארוך ומודל כלכלת השוק 9
אפקטים לא רציונליים אפשריים בהקשר של השירות/מוצר 11
הקשר בין הצרכן לסביבתו החברתית והתרבותי בהקשר של המוצר לצד היבטים אתיים 11
דיון ומסקנות – סיכום הממצאים העיקריים 12
מקורות 14
מבוא
בעבודה זו נציג ניתוח של פעולת הצרכן במהלך רכישת מטבח על מנת להציע תכנית שיווקית רלוונטית. ראשית נציג את המוצר ואת היחידה הצרכנית המחליטה, ונדון ברמת המעורבות של הצרכן. לאחר מכן יוצג ניתוח על פי מודל ASSAEL (Assael, 1984). לאחר מכן נתייחס לנקודת הבאות: תהליך ההכרה בצורך של הצרכן; הצורך שעליו עונה המוצר; תהליך התפיסה (חוק וובר); תהליך זיכרון לטווח קצר/ארוך ומודל כלכלת השוק; אפקטים לא רציונליים אפשריים בהקשר של השירות/מוצר; והקשר בין הצרכן לסביבתו החברתית והתרבותי בהקשר של המוצר לצד היבטים אתיים. לסיום נדון בממצאי הניתוח ונציג את המסקנות לגבי התכנית השיווקית המומלצת.
אתר סמינריון מהווה פלטפורמה למכירה ולקנייה של עבודות אקדמיות איכותיות בין סטודנטים. באתר תוכלו למצוא עבודות אקדמיות במגוון תחומים ובמגוון סוגים החל מתרגילים דרך סמינריונים ועד עבודות תזה. באתר תוכלו למכור את העבודות שלכם לסטודנטים אחרים ולהרוויח עליהן כסף.