איזור מוכרי עבודות

התחברות למערכת להעלאת עבודות

איזור שותפים

כניסה לתכנית השותפים שלנו

תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    ניתוח התנהגות הצרכן במקרה של רמת מעורבות גבוהה: רכישת מטבח

    תקציר העבודה

    ניתוח התנהגות הצרכן במקרה של רמת מעורבות גבוהה: רכישת מטבח

    תוכן עניינים

    מבוא 2
    הצגת המוצר 2
    היחידה הצרכנית המחליטה 4
    רמת המעורבות של הצרכן 5
    ניתוח על פי מודל ASSAEL 6
    תהליך ההכרה בצורך של הצרכן 7
    הצורך שעליו עונה המוצר 8
    תהליך התפיסה (חוק וובר) 9
    תהליך זיכרון לטווח קצר/ארוך ומודל כלכלת השוק 9
    אפקטים לא רציונליים אפשריים בהקשר של השירות/מוצר 11
    הקשר בין הצרכן לסביבתו החברתית והתרבותי בהקשר של המוצר לצד היבטים אתיים 11
    דיון ומסקנות – סיכום הממצאים העיקריים 12
    מקורות 14


    מבוא
    בעבודה זו נציג ניתוח של פעולת הצרכן במהלך רכישת מטבח על מנת להציע תכנית שיווקית רלוונטית. ראשית נציג את המוצר ואת היחידה הצרכנית המחליטה, ונדון ברמת המעורבות של הצרכן. לאחר מכן יוצג ניתוח על פי מודל ASSAEL (Assael, 1984). לאחר מכן נתייחס לנקודת הבאות: תהליך ההכרה בצורך של הצרכן; הצורך שעליו עונה המוצר; תהליך התפיסה (חוק וובר); תהליך זיכרון לטווח קצר/ארוך ומודל כלכלת השוק; אפקטים לא רציונליים אפשריים בהקשר של השירות/מוצר; והקשר בין הצרכן לסביבתו החברתית והתרבותי בהקשר של המוצר לצד היבטים אתיים. לסיום נדון בממצאי הניתוח ונציג את המסקנות לגבי התכנית השיווקית המומלצת.

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: