תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    עבודה פרו-סמינריונית: כיצד מוצגת התקשורת בתקשורת? ניתוח פרודיה חדשותית בתכנית ארץ נהדרת

    תחום / תואר:
    מחיר: 221.00₪
    מספר מילים: 2539
    מספר מקורות: 7
    סוג הקובץ: docx
    שנת הגשה: 2020
    שם המוסד האקדמי: האוניברסיטה הפתוחה
    להורדת העבודה
    הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את העבודה במייל

    תקציר העבודה

    עבודה פרו-סמינריונית:
    כיצד מוצגת התקשורת בתקשורת? ניתוח פרודיה חדשותית בתכנית ארץ נהדרת

    תוכן עניינים
    מבוא 1
    רקע תיאורטי 1
    שאלת המחקר 3
    שיטת מחקר 3
    ניתוח ייצוג התקשורת בתכנית ארץ נהדרת 4
    סיכום ודיון 8
    ביבליוגרפיה 10

    מבוא
    התקשורת מהווה חלק גדול מחיינו ויש לה השפעה רבה על החיים בעידננו ועל דעת הקהל. לכן, מטבע הדברים, התקשורת מייצגת גם את עצמה (Bratslavsky, 2020). מטרת העבודה הנוכחית היא לבדוק כיצד מיוצגת התקשורת בתקשורת, ומה ניתן ללמוד מכך לגבי תפקיד התקשורת בתרבות הישראלית. העבודה תתמקד בייצוג התקשורתי של תכניות חדשות, בתכניות סאטירה ופרודיה, ובפרט – כיצד מיוצגות תכניות חדשות בתכנית הסאטירה ארץ נהדרת. שאלה זו תיבדק באמצעות ניתוח סמיוטי-מבני של מערכונים מתוך התכנית, העוסקים בייצוג של תכניות חדשות.

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: