תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    ממן 15 יסודות מדעי הקוגניציה – ציון 98

    מחיר: 66.00₪
    מספר מילים: 2535
    סוג הקובץ: docx
    שנת הגשה: 2015
    שם המוסד האקדמי: האוניברסיטה הפתוחה
    סוג העבודה: ממ"ן (מטלת מנחה)
    להורדת העבודה
    הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את העבודה במייל

    תקציר העבודה

    יסודות מדעי הקוגניציה
    ממ"ן מס' 15

    ענו בקצרה על שתי השאלות. אנא הסתמכו בתשובותיכם על המאמרים 10 ו-11 במקראה ועל הרצאתה של ד"ר נורית מלניק.

    1. לטענת תומסלו, ילדים לומדים להשתמש בשפה באפן יצירתי רק בסביבות גיל 3-4 ולא לפני כן.
    א. הסבירו את הטענה.
    ב. על אילו ממצאים היא מסתמכת?
    ג. מה מוכיחה טענה זו? מה משמעותה במסגרת הויכוח על רכישת שפה?
    ד. כיצד רוכשים ילדים את היכולת להיות יצירתיים, לטענת תומסלו?

    2. ממצאים התנהגותיים מעידים על כך שעקומת הלמידה בעת רכישת שפה היא בעלת צורת U.
    א. מהי עקומת למידה בצורת U?
    ב. מהו ההסבר שניתן לכך ע"י Fillmore, Kay, & O’Connor, 1988 construction) grammar)? (במחקר שתואר בעת ההרצאה ע"י ד"ר מלניק).
    ג. במה הוא דומה להסבר של תומסלו? הסבירו.

    בהצלחה!

    יש תשובות לשתי השאלות. הממן בדוק וכולל את הערות המנחה לצורך למידה.

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: