איזור מוכרי עבודות

התחברות למערכת להעלאת עבודות

איזור שותפים

כניסה לתכנית השותפים שלנו

תחומים

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    השפעות תפיסת יתרונות הטכנולוגיה והפחד מפני שינוי על עמדות המורות כלפי שילוב טכנולוגיה בהוראה

    תחום / תואר:
    מחיר: 190.00₪
    מספר מילים: 5007
    מספר מקורות: 13
    סוג הקובץ: docx
    שנת הגשה: 2020
    סוג העבודה: עבודה סמינריונית
    להורדת העבודה
    הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את העבודה במייל

    תקציר העבודה

    השפעות תפיסת יתרונות הטכנולוגיה והפחד מפני שינוי על עמדות המורות כלפי שילוב טכנולוגיה בהוראה


    תוכן עניינים
    1. מבוא 3
    2. סקירת ספרות 4
    3. מתודולוגיה 8
    4. ממצאים 9
    5. דיון 13
    6. מסקנות 14
    7. המלצות 15
    8. רשימת מקורות 16
    נספח א': שאלון למורות 17

    . מבוא
    בשנים האחרונות מושלבות במערכת החינוך תכניות המשלבות טכנולוגיות ממוחשבות במערך הלימודים. תכניות אלו, תכניות התקשוב, נושאות חשיבות מיוחדת למערכת החינוך כיום, מכיוון שהן נתפסות כאמצעי המאפשר למערכת החינוך הן להתמודד עם טיבו הדינאמי של העולם עתיר הטכנולוגיה בו אנו חיים כיום (Hatlevik, Throndsen, Loi & Gudmundsdottir, 2018), והן כאמצעי יעיל יותר להגיע לתלמידים (ישע, 2004). העבודה הנוכחית עוסקת בעמדותיהם של מורים כלפי תכניות תקשוב.
    לתוכניות התקשוב חשיבות גדולה כחלק ממערכת החינוך, ואף על פי כן לא ניתן לכפות אותן על המורים, ופעמים רבות הן נושאות פרי רק כאשר מצליחים לגייס למאמץ את המורים האחראיים על שילובן בפועל (ישע, 2004; Jimoyiannis & Komis, 2007). טיב עמדותיהם של המורים כלפי השילוב הוא אחד הגורמים המכריעים ביותר בהחלטתם לקבל עליהם את תכניות התקשוב ולתרום לשילובן באופן פעיל (Sudha 2019).

    עבודות נוספות בנושא:

    חיפוש מתקדם


    חפש ב: