השפעות תפיסת יתרונות הטכנולוגיה והפחד מפני שינוי על עמדות המורות כלפי שילוב טכנולוגיה בהוראה
תוכן עניינים
1. מבוא 3
2. סקירת ספרות 4
3. מתודולוגיה 8
4. ממצאים 9
5. דיון 13
6. מסקנות 14
7. המלצות 15
8. רשימת מקורות 16
נספח א': שאלון למורות 17
. מבוא
בשנים האחרונות מושלבות במערכת החינוך תכניות המשלבות טכנולוגיות ממוחשבות במערך הלימודים. תכניות אלו, תכניות התקשוב, נושאות חשיבות מיוחדת למערכת החינוך כיום, מכיוון שהן נתפסות כאמצעי המאפשר למערכת החינוך הן להתמודד עם טיבו הדינאמי של העולם עתיר הטכנולוגיה בו אנו חיים כיום (Hatlevik, Throndsen, Loi & Gudmundsdottir, 2018), והן כאמצעי יעיל יותר להגיע לתלמידים (ישע, 2004). העבודה הנוכחית עוסקת בעמדותיהם של מורים כלפי תכניות תקשוב.
לתוכניות התקשוב חשיבות גדולה כחלק ממערכת החינוך, ואף על פי כן לא ניתן לכפות אותן על המורים, ופעמים רבות הן נושאות פרי רק כאשר מצליחים לגייס למאמץ את המורים האחראיים על שילובן בפועל (ישע, 2004; Jimoyiannis & Komis, 2007). טיב עמדותיהם של המורים כלפי השילוב הוא אחד הגורמים המכריעים ביותר בהחלטתם לקבל עליהם את תכניות התקשוב ולתרום לשילובן באופן פעיל (Sudha 2019).
אתר סמינריון מהווה פלטפורמה למכירה ולקנייה של עבודות אקדמיות איכותיות בין סטודנטים. באתר תוכלו למצוא עבודות אקדמיות במגוון תחומים ובמגוון סוגים החל מתרגילים דרך סמינריונים ועד עבודות תזה. באתר תוכלו למכור את העבודות שלכם לסטודנטים אחרים ולהרוויח עליהן כסף.